Bekijk desktop versie

 4856

Wie zijn wij?

Wie zijn wij?De Nederlandse Vereniging voor Doelmatig Onderhoud (NVDO) is dé toonaangevende brancheorganisatie die middels belangenbehartiging, kennisoverdracht en netwerken ondersteuning biedt aan bedrijven en personen die bij de besluitvorming op het gebied van Beheer en Onderhoud/Asset Management betrokken zijn en daarmee de Nederlandse...

Lees verder

Hoppenbrouwers lanceert nieuwe campagne Waar Techniek Leeft

Donderdag, 01 oktober 2020 12:01
Hoppenbrouwers lanceert nieuwe campagne Waar Techniek Leeft
Onlangs startte de nieuwe campagne van technisch dienstverlener Hoppenbrouwers Techniek met als thema Waar Techniek Leeft. Net als in andere campagnes staan de medewerkers centraal, maar dan niet alleen vanwege hun kijk op techniek, maar vooral op wat die techniek bijdraagt aan huidige maatschappelijke ontwikkelingen. De campagne sluit aan bij de ambitie van Hoppenbrouwers om te groeien naar landelijke dekking en het vergroten van naamsbekendheid in bestaande en nieuwe marktgebieden.




Techniek tot leven brengen
In de campagne laat Hoppenbrouwers zien dat de medewerkers verder kijken dan hun technische rol, namelijk wat de meerwaarde van die installatie is voor klanten en maatschappij. Hierbij worden meerdere disciplines en markten uitgelicht waarin Hoppenbrouwers werkzaam is. Bevlogen teams zetten iedere dag alles op alles om projecten tot in de perfectie te realiseren. Het is hun passie voor het vak die techniek doet: leven! De reclamecampagne is een co-creatie van Hoppenbrouwers Techniek en het reclamebureau Today is Canday. De online invulling tot stand is gekomen met medewerking van We Like Milk. Middels onder meer een splitscreen toont de campagne aan de ene kant gepassioneerde medewerkers in hun werkomgeving en aan de andere kant zie je een beeld van wat hun inzet betekent voor mens en maatschappij.

Voorbeelden zijn:
  • Waar de één ‘n drinkwaterinstallatie ziet, ziet Hoppenbrouwers drinkwater voor duizenden gezinnen.
  • Waar de één ’n dak vol met zonnepanelen ziet, ziet Hoppenbrouwers een gezin een bijdrage leveren aan een duurzame toekomst.
  • Waar de één ’n installatie voor een gebouwbeheersysteem ziet, ziet Hoppenbrouwers leerlingen zich klaarstomen voor de toekomst.

Groeiambitie
“Van de meerwaarde van techniek voor maatschappelijke ontwikkelingen gaan de harten van onze medewerkers sneller kloppen. Door hun inzet, vakmanschap en hun passie voor techniek kunnen wij als bedrijf excelleren. Door deze twee inzichten met elkaar te combineren, is de campagne Waar Techniek Leeft ontstaan. De campagne draagt bij aan de groeiambitie van Hoppenbrouwers en moet vooral zorgen voor het vergroten van naamsbekendheid zowel lokaal als landelijk”, aldus Lily van den Berg, Hoofd Marketing & Communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek.

Over Hoppenbrouwers Techniek
Hoppenbrouwers Techniek is de technische dienstverlener die van A tot Z ontzorgt. Het bedrijf begon iets meer dan 100 jaar geleden als éénmanszaak in Udenhout. Nu ontwerpt, installeert en onderhoudt Hoppenbrouwers vanuit veertien vestigingen in Nederland elektrotechnische en werktuigbouwkundige installaties voor bedrijfsleven, industrie, zorginstellingen, scholen en particulieren. De ruim 1300 medewerkers staan op één binnen het bedrijf; tevreden medewerkers zorgen tenslotte voor tevreden klanten. Met plezier helpen zij de ambitie van Hoppenbrouwers waar te maken: de beste en duurzaamste technisch dienstverlener van Nederland worden.

Kijk voor de landingspagina van deze campagne op
www.hoppenbrouwerstechniek.nl/waartechniekleeft/zakelijk

Belangrijke wijziging voor toestemming voor cookies voor Advertenties en Social Media. Bekijk wat wij gebruiken als we de cookie plaatsen op onze cookie statement pagina.

Als je niet wil dat jouw internetgedrag voor deze doeleinden gebruikt wordt, wijzig dan de Cookie-instellingen.

Instellingen aanpassen